آموزش: انواع دهکده ها از نظر کاربرد (هجومی / دفاعی / فیدر / ...)

  • من هم خیلی از شما عذر میخوام که یه مسئله ای رو اضافه میکنم البته به عنوان یه بازیکن مبتدی:o.یکی دیگه از مشکلاتی که تبدیل یه دهکده 15 گندمی پایتخت به همر داره اینه که برای بالا بردن سطح گندمزارها نیاز به چندین انبار هست که مسلما جلوی ساخت دیگر ساختمان های مهم یه دهکده همر رو که حداقل 19تا هست رو اشغال میکنه. به نظر بنده بهتره که از 15 گندمی پایتخت به عنوان فیدر یا پارکینگ واسه یه دهکده همر که نزدیک بهم هستن استفاده کنیم.


    اتفاقا یکی از خوبیهای ۱۵ گندمی پایتختی اینه که جا زیاد میاره ,چون شما ۳ تا ساختمان دیگه که توی دهکده های معمولی بنا میکنید اینجا بنا نمیکنید یعنی به صرف نیست که بنا کنید ( ذوب آهن ، چوب بری ، آجر پزی )
    اون ۱۹ ساختمان رو میشه یک بار نام ببرید ؟

    اينا همش فيكه...
    (دكتر شريعتي در حال دف كورديناتوري)

  • اتفاقا یکی از خوبیهای ۱۵ گندمی پایتختی اینه که جا زیاد میاره ,چون شما ۳ تا ساختمان دیگه که توی دهکده های معمولی بنا میکنید اینجا بنا نمیکنید یعنی به صرف نیست که بنا کنید ( ذوب آهن ، چوب بری ، آجر پزی )
    اون ۱۹ ساختمان رو میشه یک بار نام ببرید ؟


    برای بردن گندمزارها به سطح 19 و رسیدن به حداکثر تولید گندم: 12 انبار + 3 انبار غذا + اصطبل + سربازخانه + آسیاب + نانوایی + عمارت قهرمان + اسلحه سازی (تا مدتی و بعد از اون حذف می شه)


    یعنی 19 تا اجباری می شه و اگه واحه گندم داشته باشه (که احتمالاً داره، 20 تا) که فقط 19 تا ساختمون می شه ساخت. بنابراین در 15 گندمی پایتخت همر نمی شه به حداکثر تولید گندم رسید، ولی اگه شما اصطبل و سربازخونه اینجا نزنین و دهکده ای نزدیک به اون رو همر کردید و اینجا پارک کردید، اونوقت به حداکثر تولید گندم می رسید و جا برای سربازخانه و اصطبل بزرگ تو همر هم دارید.
    منظور w!ldf!re این نبود که 15 گندمی رو پایتخت نکنید، بلکه گفتند که 15 گندمی پایتخت رو همر نکنید و به جاش پارکینگ کنید.

  • اتفاقا یکی از خوبیهای ۱۵ گندمی پایتختی اینه که جا زیاد میاره ,چون شما ۳ تا ساختمان دیگه که توی دهکده های معمولی بنا میکنید اینجا بنا نمیکنید یعنی به صرف نیست که بنا کنید ( ذوب آهن ، چوب بری ، آجر پزی )
    اون ۱۹ ساختمان رو میشه یک بار نام ببرید ؟


    صد در صد همین جور که شما میگین سه تا ساختمان رو نمیسازیم اما همینطوریشم اگه بخوایم گندمزار های یه 15 گندمی پایتخت رو ارتقا بدیم 3تا انبار غذا و 12 تا انبار میخواد. یا حداقل اگه بخوایم تا لول 18 ببریم 2تا انیار غذا و 7تا انبار نیاز داره.19 ساختمان هم توی تاپیک های زیادی معرفی شده. اما به شخص من اینا رو ارجح میدونم(توی ده 6 گندمی نزدیک 15 گندمی):
    1.چوب بری
    2.آجرپزی
    3.ذوب آهن
    4.آسیاب
    5.نانوایی
    6.انبار
    7.انبار غذا
    8.انبار غذا
    9.آهنگری(بعدا خراب میشه و انبار میسازیم برای ارقاع میدان نبرد)
    10.اردوگاه
    11.سربازخانه
    12.سربازخانه بزرگ
    13.اصطبل
    14.اصطبل بزرگ
    15.کارگاه
    16.داروالفنون
    17.آبشخور(اینو چون من فقط رومن بازی کردم و میکنم میگم)
    18.میدان نبرد
    19.ساختمان اصلی
    20.بازار
    21.اقامتگاه


  • اصطبل بزرگ و سرباز خانهٔ بزرگ رو تو پایتخت نمیشه ساخت عزیزم, اون ۳ تا ساختمان رو هم همونطور که ذکر کردم به صرف نیست بسازی, دارالفنون و اسلحه سازی رو هم بعد از کامل شدن تحقیق های لازم میشه تخریب کرد

    اينا همش فيكه...
    (دكتر شريعتي در حال دف كورديناتوري)

  • اصطبل بزرگ و سرباز خانهٔ بزرگ رو تو پایتخت نمیشه ساخت عزیزم, اون ۳ تا ساختمان رو هم همونطور که ذکر کردم به صرف نیست بسازی, دارالفنون و اسلحه سازی رو هم بعد از کامل شدن تحقیق های لازم میشه تخریب کرد


    خوب پس مثل اینکه شما خوب پست منو نخوندی من گفتم 15 گندمی پایتخت;).تخریب دارالفنون هم اشتباه هستش که توی بیشتر تاپیک ها اثبات شده. آهنگری (اسلحه سازی) رو هم که در نظر گرفتم واسه تخریب. در آخر اینکه به نظر شما دهکده همری که سربازخانه و اصطبل بزرگ نداشته باشه میتونه دهکده هجومی خوبی باشه!؟

  • خوب پس مثل اینکه شما خوب پست منو نخوندی من گفتم 15 گندمی پایتخت;).تخریب دارالفنون هم اشتباه هستش که توی بیشتر تاپیک ها اثبات شده. آهنگری (اسلحه سازی) رو هم که در نظر گرفتم واسه تخریب. در آخر اینکه به نظر شما دهکده همری که سربازخانه و اصطبل بزرگ نداشته باشه میتونه دهکده هجومی خوبی باشه!؟


    شما تو لیستی که نوشتی به سرباز خانه بزرگ و اصطبل بزرگ اشاره کردی, منم در جواب لیست شما گفتم اون رو
    تخریب یا حفظ هر ساختمانی لزوما اشتباه یا درست نیست ، به سیاست یک بازیکن بستگی داره و نیازهایی که ایجاد میشه در طول زمان, همون طور که آیدین در یک بحث دیگه اشاره کرده که اسلحه سازی رو در یک دهکدهٔ دفاعی تخریب کرده ولی الان بازسازیش کرده فقط به دلیل cp خوبی که میده, در مورد دارالفنون هم همینطور, اگه لطف کنید در مورد لزوم حفظ دارالفنون لینکهای مرتبط رو بدید خوشحال میشم
    در مورد همر پایتختی (بدون سرباز خانه بزرگ و اصطبل بزرگ) هم این یک استراتژیه و به بازیکن ربط داره ، خوبیها و بدیهاش رو هم در موردش زیاد بحث شده ، این که بگیم همره پایتخت مطلقاّ اشتباه یا درسته بحث درستی نیست

    اينا همش فيكه...
    (دكتر شريعتي در حال دف كورديناتوري)


  • آخ جون دعوا! :D
    آقا منم بریزم وسط...


    از این که ۶ گندمی کنار ۱۵گ پایتخت رو انتخاب کردی ممنونم. فقط کاش اشاره می کردی که نقشش چیه. معمولاً همچین چیزی (چسبیده به پایتخت) به صورت فیدر دفاعی (نیروهای خودش گندم بخورن) یا فیدر پارکینگ (که همر ۱۵۰۰ تا از نیروهاش رو اینجا پارک کنه) استفاده می شن. در هر دوی این شرایط مورد ۸ت به نظرم اشتباه هست.
    کلاً انبارغذای دوم برای جایی هست که یا تولیدش خیلی بالا باشه (و نخوای سرریز کنه) که خب گندم های کنار پایتخت رو معمولاً کسی احتکار/پس انداز نمی کنه! یا برای جایی که تولیدش خیلی پایین و منفی هست و شما می خواین یهو برای ۲۴ ساعت توش گندم بریزین و برین پی زندگی تون.


    این که یه تولید کننده منبع (مورد ۹: آهنگری) رو می خوای تخریب کنی در حالی که هنوز دارالف و اقام هستن، یه مقدار عجیبه. اون هم برای میدان نبردی که تا سطح ۱۵ با یه انبار کفاف می ده. و البته برای سطح ۱۹ و ۲۰ همین میدان نبرد شما به ۳ تا انبار احتیاج داری. البته فکر کنم منظورت اینه که آهنگری رو خراب کنیم، انبار بزنیم، بعد یارو (میدان نبرد) رو بکشیم بالا، بعد انبار رو خراب کنیم، بعد دوباره آهنگری بزنیم...


    و خب این قدر وقتی بحث میدان نبرد داغه، و GB و GS (یارو سربازخونه و اصطبل بزرگ!) داری می زنی یعنی دهکده ت قراره همر دوم باشه (یا همر اول). خب این فکر کنم یه مقدار دور از بحث ما هست. و حالت خاصی بین ۲۰ تا دهکده هست.


    کلاً اگه قرار نیست این دهکده همر اصلی یا دوم باشه، به نظرم ساختن ۱۲ و ۱۴ضرورتی نداره اصلاً.


    ۲۱ هم به نظرم می تونی تخریب کنی. اقامتگاه واقعاً هیچ نقش خیلی مفیدی نداره. تأثیرش توی دفاع اندازه کمتر از ۱۰ تا محافظ هست. امتیاز فرهنگیش هم که اندازه زره و اسلحه سازی سطح ۲۰ هست (قیمت زره/اسلحه سطح ۲۰ کمتره. کاربردشون هم بیش تر).


    کلاً هم که جایی که GB و GS داره، فکر کنم تا مدت زیادی اسلحه سازی می خواد برای تقویت یارو سربازهاش!


    عمارت قهرمان (برای انتقال قهرمان و تسخیر) رو هم جا انداختی. به جای دارالف هم اگه تالار بزنی CP بیش تری می گیری. و البته اگه این دهکده قرار طبق استدلال ما همر دوم بشه، خیلی CP حالا یه دهکده مهم نیست.


    ===


    به نظرم کلاً بهتره قبل از همه چیز بگی این دهکده چه نوعی هست و چند تا ازش کلاً تو اکانت قراره باشه. :)

  • آخ جون دعوا! :D
    آقا منم بریزم وسط...


    از این که ۶ گندمی کنار ۱۵گ پایتخت رو انتخاب کردی ممنونم. فقط کاش اشاره می کردی که نقشش چیه. معمولاً همچین چیزی (چسبیده به پایتخت) به صورت فیدر دفاعی (نیروهای خودش گندم بخورن) یا فیدر پارکینگ (که همر ۱۵۰۰ تا از نیروهاش رو اینجا پارک کنه) استفاده می شن. در هر دوی این شرایط مورد ۸ت به نظرم اشتباه هست.
    کلاً انبارغذای دوم برای جایی هست که یا تولیدش خیلی بالا باشه (و نخوای سرریز کنه) که خب گندم های کنار پایتخت رو معمولاً کسی احتکار/پس انداز نمی کنه! یا برای جایی که تولیدش خیلی پایین و منفی هست و شما می خواین یهو برای ۲۴ ساعت توش گندم بریزین و برین پی زندگی تون.


    بله منم میخوام از 15گندمی پایتخت به عنوان فیدر یا پارکینگ 6گندمی استفاده کنم. انبار غذای دوم رو برای این گذاشتم که اگه یه وقت مجبور شدم حتی از خیر سزار هم که تو ارتش اصلی (به قول بروبچ فروم خارجی main army) هست بگذرم و بزارمشون جلوی حمله به دلیل قحطی پلک پلک نزنن.

    این که یه تولید کننده منبع (مورد ۹: آهنگری) رو می خوای تخریب کنی در حالی که هنوز دارالف و اقام هستن، یه مقدار عجیبه. اون هم برای میدان نبردی که تا سطح ۱۵ با یه انبار کفاف می ده. و البته برای سطح ۱۹ و ۲۰ همین میدان نبرد شما به ۳ تا انبار احتیاج داری. البته فکر کنم منظورت اینه که آهنگری رو خراب کنیم، انبار بزنیم، بعد یارو (میدان نبرد) رو بکشیم بالا، بعد انبار رو خراب کنیم، بعد دوباره آهنگری بزنیم...


    همون اول که آهنگری رو تخریب نمیکنم وقتی همه چیش تموم شد چون بهترین گزینس دیگه لازمش نداریم حتی اگه دهکده کاتا بشه. ولی اگه آمدیم دهکده کاتا شد و دارالفنون لازم شدم چی؟! البته آهنگری امتیاز فرهنگی خوبی داره ولی به ریسکش نمی ارزه که بخوایم دارالفنون رو خراب کنیم. اقامتگاه هم که حرفشو نزن کلاس داره(بعدشم شاه و ملکه اومدن برن مسافرخونه!!!!)

    و خب این قدر وقتی بحث میدان نبرد داغه، و GB و GS (یارو سربازخونه و اصطبل بزرگ!) داری می زنی یعنی دهکده ت قراره همر دوم باشه (یا همر اول). خب این فکر کنم یه مقدار دور از بحث ما هست. و حالت خاصی بین ۲۰ تا دهکده هست.


    کلاً اگه قرار نیست این دهکده همر اصلی یا دوم باشه، به نظرم ساختن ۱۲ و ۱۴ضرورتی نداره اصلاً.


    این دهکده همر اول و همچنین اولین دهکده هم هست. البته تو یه سرور تازه تاسیس.


    ۲۱ هم به نظرم می تونی تخریب کنی. اقامتگاه واقعاً هیچ نقش خیلی مفیدی نداره. تأثیرش توی دفاع اندازه کمتر از ۱۰ تا محافظ هست. امتیاز فرهنگیش هم که اندازه زره و اسلحه سازی سطح ۲۰ هست (قیمت زره/اسلحه سطح ۲۰ کمتره. کاربردشون هم بیش تر).


    کلاً هم که جایی که GB و GS داره، فکر کنم تا مدت زیادی اسلحه سازی می خواد برای تقویت یارو سربازهاش!


    این یه مسئله رو نفهمیدم یعنی منظور شما اینه که اگر ارتقاء های اسلحه سازی رو برای نیروهای تربیت شده توی سربازخانه تحقیق کنیم دوباره برای نیروهای سربازخانه بزرگ هم باید تحقیق بشه؟




    عمارت قهرمان (برای انتقال قهرمان و تسخیر) رو هم جا انداختی. به جای دارالف هم اگه تالار بزنی CP بیش تری می گیری. و البته اگه این دهکده قرار طبق استدلال ما همر دوم بشه، خیلی CP حالا یه دهکده مهم نیست.


    راستش چون ورژن 2.5 بود عمارت قهرمان از لیست افتاد. تالار رو گذاشتم واسه 15 گندمی کنارش که پایتخت هم هست.

  • کلاً پس این دهکده قراره «همر غیر پایتخت» بشه. خب این رو اگه اول می گفتین شاید ابهامات رفع می شد تا اندازه زیادی، چون ما همه راجع به «فیدر پارکینگ» یا «فیدر دفاعی» داریم صحبت می کنیم.
    شاید بهتر باشه این پست ها رو به تاپیک «همر» انتقال بدم.


    بهر هر حال:


    همون اول که آهنگری رو تخریب نمیکنم وقتی همه چیش تموم شد چون بهترین گزینس دیگه لازمش نداریم حتی اگه دهکده کاتا بشه.

    این یه مسئله رو نفهمیدم یعنی منظور شما اینه که اگر ارتقاء های اسلحه سازی رو برای نیروهای تربیت شده توی سربازخانه تحقیق کنیم دوباره برای نیروهای سربازخانه بزرگ هم باید تحقیق بشه؟


    شما به اسلحه سازی می گین اسلحه سازی، بعد به اسلحه سازی هم می گین آهنگری! من فکر کردم منظورتون از آهنگری «ذوب آهن» هست. البته تقصیر ترجمه ست که Black Smith رو اسلحه سازی ترجمه کرده ؛-)



    ولی اگه آمدیم دهکده کاتا شد و دارالفنون لازم شدم چی؟! البته آهنگری امتیاز فرهنگی خوبی داره ولی به ریسکش نمی ارزه که بخوایم دارالفنون رو خراب کنیم.


    من هر چی فکر می کنم نمی فهمم دارالفنون بعد از کاتا به چه درد می خوره؟ اصولاً دارالفنون پیش نیاز زره*سازی (سطح ۱)، اسلحه*سازی (سطح ۳)، اصطبل (سطح ۵)، کارگاه (سطح ۱۰) و تالار شهر (سطح ۱۰) هست.
    بعد از کاتا که تحقیقاتش از بین نمی ره. پس منظور شما احتمالاً اینه که مثلاً دارالف رو تخریب کنن و کارگاه هم تخریب بشه و بعد بخواین دارالف ۱۰ بکشین بالا تا کارگاه بیارین. به نظرم تا اندازه خوبی این قضیه دور از ذهن هست. جدای از این که دارالفنون تا سطح ۱۰ نه وقت زیادی می گیری نه هزینه زیادی (در اون شرایط خاص)، به نظرم کسی که همر دومش کاتا بشه (حمله عادی موفق) ممکنه چیف هم بشه (حمله عادی موفق) و خب اگه چیف بشه یعنی همه سربازهای دونه ای ۳ برابرش پر پر!


    اقامتگاه هم که حرفشو نزن کلاس داره(بعدشم شاه و ملکه اومدن برن مسافرخونه!!!!)


    شاه و ملکه کی می یان به پادگان سر بزنن ؛-) بذار ماه عسل برن فرانسه! : ))



    این دهکده همر اول و همچنین اولین دهکده هم هست. البته تو یه سرور تازه تاسیس.


    این که اولین دهکده ات چسبیده به ۱۵گ بیافته خب خوش شانسی می خواد! و به احتمال قوی باید توش یه سری ساختمون اول کاری (مثل مخفیگاه و سفارت) بزنی و بعداً تخریب کنی. و البته یه سری نیروی به درد نخور (مثل لژیونرها و محافظ های ماه اول بازی) هم رو دستت باد می کنن ;)
    به نظرم هم چنان بهتره این پست ها برن به تاپیک همر که babak ساخته.


    راستش چون ورژن 2.5 بود عمارت قهرمان از لیست افتاد. تالار رو گذاشتم واسه 15 گندمی کنارش که پایتخت هم هست.


    تالار رو گذاشتی... ملت توی اون تاپیک دارن تو سر و کول هم می زنن که توی هر دهکده تالار ۱۰ داشته باشن نه فقط یه دهکده! :D


    شب خوش!

  • من این پست رو چند بار تا حالا خوندم و هر بار هم چیزای زیادی ازش یاد گرفتم ولی شما حول دفاع و اینکه متشکل از چی باشه زیاد بحث نکردید من یه تئوری دارم که می خواستم نظر شما رو هم بدونم
    چرا باید برای دفاع لژیون تربیت کرد اگه فقط محافظ تربیت کنیم که خیلی بهتره چون :
    1-حمله هایی که انجام میشه معمولا با پیاده نظام و یک سوم سواره هست که عملکرد محافظ تام بهتر از هر ترکیب دیگه ای
    2-معمولا کمک هایی که از طرف اتحاد میاد معمولا شامل سواره نظامه (که در مجموع دفاع کلیش در برابر سواره بیشتره) یا اگه نزدیک در نظر بگیریم نیزه دار و پیاده گول که دفاع در مورد سواره نظام رو به نسبت بیشتر بالا میبره (لاقل در مورد من که اینطوری بوده)
    3-منبع هم کمتر مصرف میکنه
    پس محافظ تام فقط در یک مورد آسیب پذیر تر از ترکیب محافظ و لژیون خواهد بود وقتی که فقط با سواره نظام بهش حمله میشه که این ریسکو معمولا کسایی انجام میدن که بالای چند هزارسواره نظام دارن که در هر حال با در نظر گرفتن دو سوم پیاده اون شخص مقابلش نمی تونیم بایستیم
    در اخر هم معذرت میخوام که خیلی اماتور بود ولی به هر سوالی بود که جوابی براش پیدا نکردم

    زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست

  • چرا باید برای دفاع لژیون تربیت کرد اگه فقط محافظ تربیت کنیم که خیلی بهتره چون :
    1-حمله هایی که انجام میشه معمولا با پیاده نظام و یک سوم سواره هست که عملکرد محافظ تام بهتر از هر ترکیب دیگه ای
    2-معمولا کمک هایی که از طرف اتحاد میاد معمولا شامل سواره نظامه (که در مجموع دفاع کلیش در برابر سواره بیشتره) یا اگه نزدیک در نظر بگیریم نیزه دار و پیاده گول که دفاع در مورد سواره نظام رو به نسبت بیشتر بالا میبره (لاقل در مورد من که اینطوری بوده)
    3-منبع هم کمتر مصرف میکنه
    پس محافظ تام فقط در یک مورد آسیب پذیر تر از ترکیب محافظ و لژیون خواهد بود وقتی که فقط با سواره نظام بهش حمله میشه که این ریسکو معمولا کسایی انجام میدن که بالای چند هزارسواره نظام دارن که در هر حال با در نظر گرفتن دو سوم پیاده اون شخص مقابلش نمی تونیم بایستیم


    1. مثلاً یکی با 100 تا سزار و سیصد تا شمشیرزن به شما حمله می کنه:
    حمله ی سواره = 18000
    حمله ی پیاده = 21000
    که می بینید قدرت حمله ی سواره 85%قدرت حمله ی پیاده شده و نه یک سوم (در واقع یک سوم به تعداد است نه به قدرت)
    پس این مورد بیشتر از اون چیزیه که شما در نظر گرفته اید.


    2. نیروهایی که از طرف اتحاد میاد عموماً سریع ترین ها (سواره نظام) هستند یعنی دلاور و کاهن سواره (دفاع فوق العاده در برابر پیاده) و کمتر سزار و شوالیه ی گول (دفاع در برابر پیاده). در ضمن شما نباید همیشه به اتحاد متکی باشید، چون اگر نیروی کمکی دیر برسد ...


    3. محافظ (460 منبع) بیشتر است یا لژیون (440 منبع که تو ورژن جدید شده 400 منبع) ؟!

  • 1.توی هیچ قانونی ننوشته که در زمان حمله باید تعداد پیاده 3/1 سواره باشه. بعدشم همین جور که S.J.S گفت مهم قدرتشون هست نه تعدادشون.


    2.تازه S.J.S حالت خوبش رو در نظر گرفته که پشتیبانی دیر برسه اصلا ممکنه نتونن برات کمک بفرستن نمیشه چشمت به دست دیگران باشه که.


    3.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek::eek::eek:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • درسته من قانع شدم حالا بهتر نیست که لژیون رو در یک دهکده بسازیم و زره ش رو ارتقا بدیم و محافظ رو در یه دهکده دیگه و در اون دهکده زره ش رو ارتقا بدیم مثلا لژیون رو در دهکده اول که معمولا با فاصله است از کراپر و بعدا تبدیل به فیدر میشه بسازیم و بعدا که دهکده نزدیک کراپر رو تبدیل به دهکده دفاعی میکنیم فقط محافظ بسازیم در این صورت :
    1- برای ارتقا زرهاشون دو بار هزینه نمی پردازیم
    2-از اول که لژیون ساختیم میتونیم در اون منطقه هم به غارت بپردازیم
    3-به جای اینکه 300 لژیون سطح 4-5 داشته باشیم 1000 لژیون سطح 10-11 داریم
    لطفا در این مورد هم منو راهنمایی کنید

    زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست

  • درسته من قانع شدم حالا بهتر نیست که لژیون رو در یک دهکده بسازیم و زره ش رو ارتقا بدیم و محافظ رو در یه دهکده دیگه و در اون دهکده زره ش رو ارتقا بدیم مثلا لژیون رو در دهکده اول که معمولا با فاصله است از کراپر و بعدا تبدیل به فیدر میشه بسازیم و بعدا که دهکده نزدیک کراپر رو تبدیل به دهکده دفاعی میکنیم فقط محافظ بسازیم در این صورت :
    1- برای ارتقا زرهاشون دو بار هزینه نمی پردازیم
    2-از اول که لژیون ساختیم میتونیم در اون منطقه هم به غارت بپردازیم
    3-به جای اینکه 300 لژیون سطح 4-5 داشته باشیم 1000 لژیون سطح 10-11 داریم
    لطفا در این مورد هم منو راهنمایی کنید


    1. چه ربطی داره؟! در این حالتی که شما می گید حتی باید دوبار زره سازی ارتقا داده بشه. شما 7/24 که زره بهبود نمی دید!


    2. دهکده ی اول ناچاراً باید انواع نیرو رو داشته باشه که در این صورت نیروهای بسیار بهتری از لژیون برای غارت وجود داره.


    3. ؟؟؟؟؟؟!


    پیشنهاد می کنم اینجا رو هم بخونید.

  • یه نظر من که 1 دونه 15 کراپی کافی نیست
    حداقل 2 تا یا 3 تا
    اگه یدونه داشته باشی فقط باید سکه داشته باشی برا تعدیل.
    پایتخت رو هم که باید زود عوض کنی همون اولای بازی که منابعت به بالای 10 نرسیدن

  • درود


    کاربران گرامی


    این تاپیک به علت کابرد داشتن در ورژن جدید از بخش آموزش ورژن 3.6 به اینجا منتقل شده است.


    با تشکر
    مریم

    Don 't let your mouth write a check that your butt can 't cash.