سوالات کمتر پرسیده شده

  • طبق بررسی های سرتیم کل ساپورت تراوین Phanttis برخی موارد و جزییات به دلیل اینکه کم پرسیده و مورد بررسی قرار گرفته در اکثر مواقع اعضای تیم ساپورتر در سرورهای تراوین برای پاسخگویی صد درصد صحیح و مطمئن به آنها به مشکل برخورده و دچار تاخیر شده اند به همین علت این لیست توسط ایشون تهیه و برای مطالعه قرار داده شده،البته یه سری موارد کوچیک هم من توی پرانتز و در کل متن اضافه کردم که توضیحات برای بقیه عزیزان خواننده روان تر بشه
    در آینده اگر موارد دیگری هم مطرح شد و در دسترس قرار گرفت سعی میکنم به این لیست اضافه کنم.
    -وحید


    • حمایت از تازه واردین دقیقا در لحظه فرستاده شدن اتک/غارت برداشته خواهد شد نه در لحظه به هدف رسیدن آن. این موضوع در سرور هایی صادق است که ورژن 4.4 یا ورژن های ویژه تولد تراوین نباشند.


    • استفاده از لینک معرفی یک اکانت برای ثبتنام در دامنه های مربوط به کشور های دیگر یا ثبتنام در دامنه همان کشور اما در سروری دیگر هیچ طلایی را برای اکانت معرف به دنبال نخواهد داشت. برای آنکه طلای لینک ثبتنام با موفقیت به اکانت معرف تخصیص داده شود باید از لینک ثبتنام برای نام نویسی در همان سرور و دامنه ای که اکانت اصلی بازی میکند استفاده کرد.


    • ارتقاءهای انجام شده برای نیروها در آهنگری قبل از ضرایب افزایشی ناشی از آیتیم های قهرمان محاسبه میشوند.


    • واحه های تسخیر نشده 25% در انبارهای خود میتوانند حداکثر 1000 واحد از هر منبع را نگهداری کنند.این مقدار برای واحه های 50% (و یا 25+25) حداکثر 2000 واحد از هر منبع است.


    • وقتی که یک سرور به اتمام میرسد حراجی ها ادامه پیدا میکنند اما هیچکس قادر به شرکت در آنها و ارائه پیشنهاد نیست. در هرحال هیچکس هیچ منفعتی از این موضوع نخواهد برد زیرا حتی اگر بازکنی از این راه نقره ای به دست آورد امکان تبدیل آن به طلا و انتقال آن را پس از پایان سرور نخواهد داشت.


    • اگر زمان فرصت داده شده برای انجام یک ماجراجویی به اتمام برسد ماجراجویی ها حتی در هنگامی که قهرمان برای انجام آنها در مسیر است امکان منقضی شدن را دارند.


    • نقشه های ساخت واندر در رده بندی کتیبه های کوچک قرار میگیرند.


    • فقط جاسوسانی که در دهکده (و یا کل اکانت در صورت وجود کتیبه بزرگ و منحصر) قرارگیری کتیبه چشمان عقاب قرار دارند تحت تاثیر این کتیبه خواهند بود. این مورد شامل جاسوسان خود اکانت و هم جاسوسانی که به عنوان پشتیبانی از اکانت های دیگر به آن دهکده فرستاده شده اند نیز میباشد.


    • فرمول محاسبه ساخت تله ها در تله ساز گول به صورت زیر است[INDENT]رند(تایم پایه ضرب در (0.9 به توان (سطح ساختمان منهای 1 )) تقسیم بر سرعت سرور)[/INDENT]
    [INDENT]تایم پایه= 600 ثانیه[/INDENT]
    [INDENT](round(BasisTime * (0.9 powered by (buildingLevel - 1)) / Speed[/INDENT]

    • وقتی که بازیکنی به یک دهکده کوچک از ناتار حمله میکند آنگاه در سمت مدافع جمعیت دهکده برای محاسبه بونوس دفاعی و در سمت مهاجم جمعیت کل اکانت مورد محاسبه قرار خواهد گرفت. همچنین این بدین معناست که اگر بازیکنی اقدام به تسخیر یک دهکده ناتار کند به احتمال خیلی زیاد کاهش سطح ساختمان ها و منابع را شاهد خواهد بود (مگر در حالت های بسیار نادر در اوایل سرور که بازیکنی با یک یا دو دهکده و جمعیت بسیار کم دهکده ای از ناتار را تسخیر کند که جمعیت تک دهکده ناتار از جمعیت کل اکانت مهاجم بالاتر باشد)
    برای دهکده های واندر و دهکده های کتیبه بونوس دفاعی وجود ندارد لذا در این مورد جمعیت مهم نیست.


    • در محاسبه ضریب افزایش مقاومتی که کتیبه استحکام به ساختمان ها میدهد پس از محاسبه ضرایب مقاومتی که سنگبری به ساختمان میدهد اعمال میشود.


    • چسب زخم و بانداژ بر روی نیروها اسیری که در طول آزادسازی از تله های گول کشته شده اند تاثیری ندارد.


    • دستورات ساخت قرار داده شده در صف انتظار حتی در صورت پایان زمان اکانت پلاس هم به ساخت خود در موعد مقرر ادامه خواهند داد.


    • هر لول از قصر و اقامتگاه 1% وفاداری را در ساعت افزایش خواهد داد پس به طور مثال[INDENT]لول 1 = 1% در ساعت[/INDENT]
    [INDENT]لول 2 = 2% در ساعت[/INDENT]

    • بونوس دفاعی دیوار شامل تمامی نیروهای داخل دهکده خواهد بود. چه نیروهای خود اکانت و چه نیروهای اکانت های دیگر.


    • اگر یک بازیکن دهکده ای در (0|400) و بازیکنی دیگر دهکده ای در (0|-400) داشته باشد فاصله بین آنها تنها 1 خانه خواهد بود.


    • هنگامی که ناتار به دهکده شگفتی حمله میکند قدرت این حمله بر مبنای رتبه آن دهکده شگفتی (که آیا بالاترین سطح در رده بندی است و ...)، سطح ساختمان شگفتی و یک فاکتور تصادفی که قدرت را بین 0 تا 10% کاهش میدهد تنظیم خواهد شد.


    • وقتی که یک گول نیروهایی را اسیر میکند و صاحب آن نیروها در حمله ای موفق آنها را آزاد میکند. آن 25% از نیروهایی که در طی فرایند آزاد سازی کشته میشوند در امتیاز دفاعی اکانت گول محاسبه نخواهند شد.


    • بر خلاف عقیده عمومی چیزی به عنوان امتیاز دفاعی پایه برای یک دهکده وجود ندارد. مقدار امتیاز دفاعی یک دهکده (بدون نیرو) به سطح دیوار، قصر/اقامتگاه و مورال بونوس (وقتی به یک اکانت کوچکتر حمله میکنید) بستگی دارد.


    • دهکده شگفتی جهان هیچگاه به طور کامل قابل تخریب و نابودی نیست.


    • دهکده ای که محل نگهداری کتیبه است مادامی که کتیبه از آن خارج نشده به طور کامل قابل تخریب و نابودی نیست.


    • کتیبه احمق های کوچک ممکن است سطح تاثیر خود را به کل اکانت و یا فقط دهکده محل نگهداری خود تغییر دهد. این مورد ممکن است موقعیتی را به وجود آورد که یک کتیبه با تاثیر بر کل اکانت توسط قهرمان قابل تسخیر نباشد زیرا کتیبه احمق ناخواسته تبدیل به کتیبه ای با تاثیر بر کل اکانت گشته است. در صورت برطرف شدن این تاثیر میتوان نسبت به تسخیر کتیبه بزرگ اقدام کرد.


    • فرمول محاسبه تجربه مورد نیاز برای قهرمان در هر لول به صورت زیر است[INDENT](X = 25 * X * (X+1[/INDENT]
    [INDENT]که X سطح لول مورد نظر است[/INDENT]

    • اگر تنها عضو اتحاد که قابلیت دادن دسترسی ها را در اتحاد دارد از آن اتحاد خارج شود و یا اکانت خود را حذف کند در این صورت اکانتی که قدیمی ترین عضو اتحاد بوده است و طولانی ترین مدت عضویت در اتحاد را دارد به طور خودکار آن دسترسی ها را خواهد گرفت.


    • دهکده های ناتارها به ازای هر لول از دیوار 10 امتیاز دفاعی خواهند گرفت.


    • حداکثر تعداد ماجراجویی هایی که یک اکانت در ورژن 4 خواهد داشت 383 است.


    • حداکثر تعداد ماجراجویی هایی که یک اکانت در ورژن 4.4 خواهد داشت 500 است.


    • نیروهای دفاعی در گزارش اتحاد در صورتی نشان داده خواهند شد که حمله کننده حداقل 1% از نیروهای مدافع را کشته باشد یا حداقل یکی از نیروهای مهاجم زنده مانده باشد.


    • ماجراجویی ها در اطراف پایتخت و دهکده هایی ظاهر میشوند که عمارت قهرمان داشته باشند و این موضوع اصلا به اینکه قهرمان شما در کدام دهکده ساکن باشد ارتباطی ندارد.


    • اگر کتیبه احمق ها به کتیبه چشمان عقاب تبدیل شود فارغ از اینکه تاثیر آن مثبت یا منفی باشد همواره نوع نیروهای ورودی مهاجم در اردوگاه را به شما نشان خواهد داد.


    • کتیبه ها در دهکده ناتار همواره در خزانه سطح 20 نگهداری میشوند و این موضوع ربطی به کوچک یا بزرگ بودن کتیبه ندارد.


    • وفاداری یک واحه تسخیر شده به مقدار ثابت 1% در هر 30 دقیقه افزایش خواهد داشت. هنگامی که واحه ای از یک بازیکن دیگر تسخیر میشود وفاداری آن دوباره از 100 شروع خواهد شد.


    • دهکده های کتیبه ناتار دیگر پس از تسخیر کتیبه از روی نقشه محو نخواهند شد و مانند دیگر دهکده های کوچک ناتار به رشد خود ادامه خواهند داد. برای اطمینان از وجود یا عدم وجود کتیبه در یک دهکده ناتار همواره خزانه خود را چک کنید.


    • مورال بونوسی که از تفاوت جمعیت اکانت ها حاصل میشود در هنگام حمله جاسوسی نیز مورد محاسبه به نفع اکانت کوچک تر قرار میگیرد.


    • فرمول محاسبه امتیاز فرهنگی برای هر نوع سرعت و سروری به صورت زیر است[INDENT](CP_REQ=ROUND((1600*(VILLAGE_NUMBER-1)^2,3)/SPEED;-2[/INDENT]

    • اگر پایتخت یک اکانت به طور کامل تخریب و نابود شود بزرگ ترین دهکده باقیمانده اکانت به طور اتوماتیک تبدیل به پایتخت میشود. پس در هر صورت اکانت همواره دارای پایتخت خواهد بود.


    • شما میتوانید یک دهکده را از هم اتحادی/جانشین/استفاده کننده از یک سیستم تسخیر کنید به شرطی که وفاداری آن 0% باشد.


    اينا همش فيكه...
    (دكتر شريعتي در حال دف كورديناتوري)

  • با سلام


    حراجی ها پس از به انجام رساندن 10 ماجراجویی باز میشوند.
    آیتم های قهرمان هم به لینک زیر مراجه کنید


    ابزار و امکانات تراویان :: items


    سپاس

  • هر کدوم از آیتم ها ویژگی دارند که با قرار دادن موس روی اون ها توضیحاتش براتون میاد و همونطوری که دوست خوبم توضیح دادند بعد از 10 ماجراجویی حراجی برای شما باز میشه و میتونید آیتم هاتون رو بفروشید و یا آیتم های جدیدی بخرید با استفاده از نقره هایی که تو بازی بدست آوردین و یا طلاهایی که خریدین و به نقره تبدیلش کردین.


    موفق باشین.

    دیر آمدی بازاریان من را فروختند ..