تغییرات بالانس

  • بازیکنان عزیز!


    زندگی بدون تغییر ممکن نیست. بدون پیشرفت هیجانی وجود ندارد. بدون تعادل استراتژی وجود ندارد.


    ما در ماه های پیش از تمام دنیا بازخورد گرفتیم و میخواهیم تغییرات زیر را بر بازی اعمال کنیم.


    این تغییرات شامل برخی از نیرو ها، قهرمانان و تجهیزات، ساختمان ها، پاداش های اتحاد و معیار های عمومی میشوند و در اول سال جدید میلادی بر روی سرور هایی که از تاریخ 1 ژانویه به بعد استارت می خورند اعمال می شوند.



    چیز هایی که تغییر میکنند:

    نیرو ها:


    برای این که نیرو های را بالانس کنیم ما ظرفیت حمل منابع سواران استپ را کم کردیم و سطوح مورد نیاز دارالفنون برای تحقیق شوالیه سزار و ارابه های رشف را افزایش دادیم.



    قوم

    نیرو

    تغییرات

    رومی ها

    شوالیه سزار

    سطح مورد نیاز تحقیق در دارالفنون از 5 به 15 افزایش یافت

    مصری ها

    ارابه رشف

    سطح مورد نیاز تحقیق در دارالفنون از 5 به 15 افزایش یافت

    هان ها

    سواران استپ

    ظرفیت حمل منابع از 115 به 75 کاهش یافت




    قهرمان:


    ما قدرت تجهیزات قهرمان را تغییر دادیم و تولید امتیاز فرهنگی سطح 3 کلاهخود را افزایش دادیم. ما همچنین استفاده از اثر هنری را به هر 24 ساعت محدود کردیم.

    تجهیزات

    سطح 1

    سطح 2

    سطح 3

    روز ظهور

    -

    70 (به جای 75)

    140 (به جای 165)

    قدرت هجومی




    اسلحه ها

    250 (به جای 500)

    1 000

    4 000 (به جای 1500)

    سپر ها

    250 (به جای 500)

    1 000

    4 000 (به جای 1500)

    زره ها

    250 (به جای 500)

    1 000

    4 000 (به جای 1500)

    زره های چند تکه

    125 (به جای 250)

    500

    2 000 (به جای 750)

    امتیاز فرهنگی **




    کلاهخود گلادیاتور

    100

    400

    1 600 (به جای 800)

    اثر هنری

    هر 24 ساعت استفاده شود



    **امتیاز فرهنگی و مدت زمان استفاده از اثر هنری نسبت به سرعت سرور متفاوت است.




    تولید منابع:


    ما تولید منابع قهرمان مصری ها را ثابت نگه داشتیم و تولید بقیه اقوام را کمی افزایش دادیم تا اوایل بازی را متعادل تر کنیم. جدول زیر مربوط یه این تغییرات است.

    قوم

    قبل

    بعد

    مصری ها

    12 / 40

    12 / 40

    هان ها

    6 / 20

    9 / 30

    رومی ها

    6 / 20

    9 / 30

    توتن ها

    6 / 20

    9 / 30

    گول ها

    6 / 20

    9 / 30



    پاداش های اتحاد:

    برای این که ما به اتحاد های کوچکتر فرصتی دهیم ما پاداش های فلسفه و تجارت را افزایش دادیم و منابع مورد نیاز آن ها را کم کردیم.



    پاداش ها

    قبل

    بعد

    پاداش فلسفه (امتیاز فرهنگی)

    2% هر سطح

    4% هر سطح

    پاداش تجارت

    20% هر سطح

    30% هر سطح

    منابع مورد نیاز*



    سطح 1

    2 400 000

    1 200 000

    سطح 2

    19 200 000

    5 600 000

    سطح 3

    38 400 000

    17 100 000

    سطح 4

    76 800 000

    51 200 000

    سطح 5

    153 600 000

    153 600 000

    * به سرعت سرور بستگی دارد



    قهوه خانه:

    توتن ها میتوانند تا سطح 20 قهوه خانه بسازند و قدرت خود را تا 20% افزایش دهند. این تغییرات منابع مورد نیاز ساختمان را نیز تحت تاثیر قرار می دهند.

    قیمت ساخت جدید:

    قهوه خانه سطح 1

    قهوه خانه سطح 20

    چوب

    3 210

    191 215

    خشت

    2 050

    122 115

    آهن

    2 750

    163 810

    گندم

    3 830

    228 145



    تجارتخانه:

    بازار هر سطح به جای 10% به شما 20% ظرفیت حمل می دهد.


    میدان تمرین:

    میدان تمرین هر سطح به جای 10% به شما 20% سرعت می دهد.



    تغییرات دیگر:

    ما همینطور می خواهیم تغییراتی که بر دنیا ها تاثیر می گذارند را معرفی کنیم! این تغییرات سیستم های زیر را بهبود داده اند:


    • پیشرفت دنیا – با دیدگاه های در روز فعال شدن اکانت، پخش بازیکنان و پخش اقوام.
    • امتیاز منابعی – با امتیاز غارت، تجارت و تولید در برابر اتحاد خود و سایر بازیکنان.
    • امتیاز دهکده – برای هجوم و دفاع در مقایسه با اتحاد و دنیا.
    • امتیاز فرهنگی – تولید در روز و کل در مقابل اتحاد و بازیکنان دیگر.




    نبرد های خوبی را آرزومندیم!


    پست 1 بار⁦ ویرایش شد، آخرین بار توسط Cortana ()