Posts by MenTaLiSt

    درود


    فروم که خبر خاصی نیست ولی همینجوری جهت ثبت در تاریخ مینویسم. الان روز 60 بازی هست و بازی 80 روز دیگه ادامه داره و وضعیت امتیاز پیروزی این هست:




    اون اتحاد Team یا Teamwork کلا منحل شد ولیدر team، احسان shaniz رو پروفایلش نوشته "شل کردیم وگرنه خبری نیست" ظاهرا دیشب خفت شده و الان تو اتحاد Panzer هست که اسمش شده META. تو این فاصله ی انحلال و ادغام هم ، winner تو تعداد مناطق هم تو امتیاز پیروزی افتاد جلو و فعلا خبر خاصی نیست و جز ناتارکشی و غارت، هیچ خبری نیست.
    یا ما خبر نداریم و درخواست میشه ما رو با خبر کنید


    پ.ن: سرور هم کلا همین 200-300 نفر هستن. بقیه اتحادها تک نفره سیلورفروش هستن قاعدتا

    دیوار چه چیزی به واندر اضافه میکنه؟ درصد دفاعی.
    چه موقعی بیشترین درصد دفاعی رو اضافه میکنه؟ وقتی در سطح 20 باشه.
    چه نژادی بیشترین درصد دفاعی رو در سطح 20 اضافه میکنه؟ نژاد رومن!
    چرا چطور چگونه؟


    اگه شما به صفحات پاسخ های تراوین یا سایت های معتبری کمکی تراوین بری متوجه میشی که درصد دفاعی برای دیوار سطح 20 برای نژاد های مختلف اینا هست:



    • رومن: 80.6%

    • گول: 63.9%

    • توتن: 48.6%


    (یه خورده دفاعی در حد 100 تا 200 تا دونه دفاع هم در ورژن 4 میده که ما باهاش کاری نداریم تو مثال واندر با شونصد میلیون امتیاز دفاعی!)


    خب الان هرکسی با یه نگاه میگه پس دیوار رومن به مراتب بهتر از توتن و بهتر از گول هست پس واندر رومن برداریم. اما خب این درصدها فقط و فقط به دلیل خطای خطی نگری در مسئله است.


    چون عامل دیگه ای هم دخیل هست به اسم "تعداد دژکوب عملکرده ی مورد نیاز برای تخریب دیوار". این عامل رو هم باز هم میشه از صفحات پاسخ تراوین باز هم پیدا کرد (برای سطح 20 دیوار)



    • رومن: 53 دژکوب عملکرده

    • گول: 106 دژکوب عملکرده

    • توتن: 263 دژکوب عملکرده


    داخل پرانتز : اگه دقت کنی یا شنیده باشی، از این تعداد ها میشه یه نسبت گرفت و گفت استحکام دیوار رومن 1x و دیوار گول 2x و دیوار توتن 5x هست!


    خب یعنی چی؟ یعنی شما ممکنه لشکریانت رو با 20000 دژکوب بفرستی و خیال کنی حتما دیوار توتن رو میاری پایین. اما خب نه! چون باید ببینی چند درصد این تعداد عمل میکنه! این تعداد دژکوب های عملکرده خودش یه داستان دیگه داره که بستگی به نسبت امتیاز هجومی/دفاعی لشکریان مهاجم و مدافع داره.


    مثلا ممکنه یه همر با سایز
    200000پیاده + 700000سواره+20000دژکوب
    شاید از یه همر با سایز
    330000پیاده + 110000سواره+18000دژکوب
    دیوار رو کمتر تخریب کنه. چون هرچند دژکوبش بیشتره ولی دژکوب عملکرده اش کمتره.


    میگفتیم که وقتی شما به یه واندر توتن حمله میکنی، باید 5 برابر بیشتر نسبت به واندر رومن ، دژکوب بیشتری عمل بکنی! (نه اینکه 5برابر بیشتر دژکوب داشته باشی) چون عمل کردن دژکوب ها بستگی به سایز همر شما و دفاع واندر داره، در دفاع های خیلی زیاد باید سایز همرت خیلی بزرگتر بشه. از یه جایی به بعد هم دیگه 1 دونه همر برای پایین اوردن دیوار جواب نمیده مجبوری چندتا همر بزنی.


    داخل پرانتز: به همری که اساسا از تجهیز جنگی دژکوب + سواره + پیاده ساخته شده باشه رو بهش میگن رمر. Ram=دژکوب


    واسه همین اتحادها با انتخاب نژاد توتن برای واندر، ترجیح میدن رقیبشون رو به این زحمت بندازن که تعداد رمر بیشتر و بزرگتری خرج کنند در عوض به درصد کمتری دفاعی روی باقی همرهای در راه قانع باشند.


    • به نظر مدیرعامل تراوین آلمان "لارس جانسن" این اصلاً ایده خوبی نیست که سرور دیگه ای از ورژن 3.6 راه بیفته چون با اینکه خیلی ورژن محبوبی هست، درآمد زیادی برای تراوین نداره.

    • هر قهرمانی در دنیای تراوین می دونه که بهترین راه برای پیروزی در نبرد، جاسوس کشی با نیروی خریداری شده، برای افزایش تجربه است.

    • وقتی شما در تراوین اولین حمله رو انجام می دید، شما باید منتظر کانتر اتک از مدافع باشید.


    یه مقدار تاپ تن تکون خورده و در نتیجه اش احتمالا چند نفر از تاپ تنی ها روی پروفایلشون نوشتن حذف اکانت. مخصوصا اکانت نفر اول تاپ غارت هفته های اخیر king_roman که غارتش هم یکم جای سوال داره با این وضعیت محدودیت غارت. فرار به سرور جدید؟
    توضیح میفرمایید؟


    پ.ن: تاپ تن های دفاعی که تک دهکده هستن... مدیونید اگه فک کنید سیلورفروش نیستن


    sql سرورهای تراوین که حاوی اطلاعات آماری بازیکنان هستند و در سایت های آماری مورد استفاده قرار میگیرند، در چه ساعتی از شبانه روز آپدیت میشند؟


    چرا سرعت قهرمان گول 5تا بیشتر از بقیه قهرمان ها هست؟


    چرا سرعت چیف گول، 1دونه بیشتر از چیف/سناتور رومن و توتن هست در حالی که سرعت رم و کاتاشون یکسان هست؟


    نژادهای گول،رومن و توتن براساس مشابه سازی نژادهای گل های فرانسوی و رومنی های یونان باستان و توتن های آلمان شخصیت سازی شدند. وایکینگ های اسکاندیناوی چرا نقشی در این بازی نداشتند؟


    با توجه به اینکه در سرور roa ما بعضی از مناطق رو به شکل محصور در آب میبینیم، نیروها و لشکریان چطور از میون آب ها به سمت هدف میرن در حال یکه نیروی دریایی در تراوین تعریف نشده؟


    سواره نظام قاعدتا باید 2 تا گندم بخوره. یکی سواره اش، یکی اسبش. چرا 2و3و4 تا گندم خور داره.


    چرا آیتمی برای افزایش سرعت ساخت در کارگاه نداریم؟ مثل کلاه پیاده نظام و سواره نظام در سربازخونه و اصطبل نداریم؟


    چرا کتیبه ی انبار برتر منحصر به فرد نداریم؟


    شیپور ناتار که در دست قهرمان باشه چطور باعث افزایش تلفات ناتار میشه؟ یعنی قهرمان توی شیپور میدمه؟


    دوست عزیز سلام اول باید تشکر کنم از اطلاعات جامع و مفید که در اختیار همه قرار دادی
    ولی باید یک مساله ای رو در رابطه با اکانت خودم eRror بدم اول قضیه گرفتن تمامی دهکده ها تو یک منطقه
    منطقه ای که بنده 8 دهم درونش قرار داره تقریبا با گرفتن 57 % اتحاد صاحب منطقست و حالا شما فکر کن 5500 پاپ بنده ام تو این منطقه نبود پس درصد گرفتن منطقه بسیار پایین می امد و این برای اتحاد خطرناک بود چرا که این منطقه یکی از مهمترین مناطق از نظر نوع کتیبه است پس لزوم داشته که این میزان ده در ان منطقه زده میشد
    و دوم خبر در راه است


    درود


    متشکر
    من به این قسمت قضیه دقت نکرده بودم. و درواقع فقط منطقه ها رو شمرده بودم و در عمق داستان نرفته بودم. مرسی از اینکه این مورد رو تصحیح کردید.



    سلام مجدد


    خب اتحاد TEAM تبدیل به سه اتحاد TEAM و Panzer و Legend شد و با این کارشون سرور تبدیل به 4 قطب شده الان
    عملا اون متای زود هنگام نتیجش این شد که بقیه سرور احساس خطر کردن و منسجم شدن و انگیزشون برای مقابله بیشتر شد


    نظر شخصی من درباره این ورژن از تراوین اینه که در شرایط نرمال هیچ متایی با مفهوم گذشته پایدار نخواهد بود و بهترین حالت برای هر اتحاد که بدنبال پیروزی باشه نپ های موقتی هستش که بسته به شرایط سرور ممکنه تغییر کنه
    به نظرم علاوه بر اینکه از نقشه اروپا واسه این ورژن استفاده شده ، سیاست های جاری بر این ورژن هم سیاست های اروپای قدیم هستش جایی که فرانسه ، پروس (المان) ، روسیه و عثمانی و دولتهای دیگه اروپایی براساس منافعشون اتحادهایی برعلیه قدرتهای دیگه تشکیل می دادن و بعد از یه مدتی شکل اون اتحادها وابسته به شرایط تغییر می کرد و هیچ اتحادی دایمی نبود


    جالب شد


    از اونجایی که برد بازی براساس تسخیر مناطق بیشتر در نتیجه ی ایجاد دهکده و افزایش پاپ در نقاط مختلف نقشه است، گفتم یه نگاهی به سیستم تاسیس دهکده در نفرات برتر سرور داشته باشم، بعضی نکات جالب میشه از توش در آورد.




    این جدول همه چی ش تقریبا واضحه.
    تعداد دهکده های هر بازیکن رو در مناطق مختلف بررسی شده. یعنی اینکه فلانی چندتا دهکده اش در منطقه های مشخص شده واقع شده:


    • تعداد دهکده در منطقه امن توسط اتحاد: امن شده توسط اتحاد بازیکن ( این دهکده ها برای اتحاد مفید بودن و امتیاز پیروزی میدن)

    • تعداد دهکده در منطقه امن توسط زیرشاخه: امن شده توسط متحد (این دهکده ها امتیاز پیروزی نمیدن شاید بهتر باشه جابجا بشه بره اون شاخه )

    • تعداد دهکده در منطقه امن توسط رقیب: امن شده توسط رقیب (دهکده ها به خودی خود امتیازی ایجاد نمیکنند برای اتحاد ولی در عین حال که نقاط ضعف هستند، میتونند تبدیل به نقاط قوت بشند)

    • تعداد دهکده در منطقه غیرفعال/زیر50درصد: یا به 10000 نفر جمعیت نرسیدند یا اینکهه 50 درصد رو قائل نشدند (این دهکده ها با افزایش جمعیت یا تقویت و ایجاد دهکده جدید یا اینکه با چندتا جابجایی منطقه قابل تسخیر میشه)


    یه توضیح کوچیک دیگه هم اینکه وقتی در یه سلول نوشته 2+2 یعنی 2 تا دهکده در منطقه ی X و 2 تا دهکده در منطقه ی Y واقع هست و دهکده ها در واقع در دوتا منطقه هستند.


    با این توضیحات اظهر من الشمس هست که بازیکنان eRror ، king 799 و KenT با اینکه همه دهکده هاشون داره امتیاز پیروزی میده ولی چون همه دهکده هاشون تو 1 منطقه واقع هست، عملا دارن به اتحادشون ضربه میزنن و باید بقیه دهکده هاشون رو حتما در نواحی دیگه تشکیل بدن.


    نکات دیگه ای هم هست که به ذهن بنده رسید ولی حوصله تایپش رو ندارم :p


    کسی نمیاد بگه تو سرور چه خبره؟


    همه دارن خاله بازی می کنن؟


    آهای جماعت آدم خوار کجایین که یادتون بخیر...


    سلام حامد عزیز
    خیلی خوشحال شدم پستت رو دیدم.
    اکثر بچه های سرور2 راند 3، دارن تو سرور 2 جدید بازی میکنن که با حذف رقیب یک طرفه شده. یادش بخیر اون یکی سرور2.
    ما هم اینجا یه لاگینی میکنیم ببینیم چه شکلیه.

    جناب منتالیست خیلی مشتاقم اسم اکانتتون رو بدونم :)
    بالاخره تعداد پلیر های سرور کمه و 200نفر به زور میرسه




    پ.ن:شهاب جان برای من هم جالبه اسم اکانت شمارا بدونم بالاخره دورهمی هست دیگه:D
    موفق موید در پناه حق
    Ali Chiefer


    درود مجدد،
    با این تایم انلاینی که نمیرسیم بازی کنییم. تیرداد اومد گفت بیاین یه سرور دیگه خاک به سرتون کنم، ما در خفا یه اکانت ساختیم فارمش کنیم، متاسفانه دیلیت کرد. خلاصه به بهانه ی کل کل و اینکه بیبینیم چطوریاست این سرور، یه اکانت ساختیم همینطور تک دهکده ای. 6 مهاجر ما رو هم کشتن. یادش بخیر قبلنا تراوین موش میداد، مینوشتیم تو پروفایلمون که "هرکی موش منو بکشه، حذف اکانت رو بزنه" :)))
    خلاصه نظاره گر هستیم...
    در همین حال داشتیم نظاره میکردیم این سیستم تاسیس ده 20 نفر اول رو، چشمون خورد به این:


    تصویر ویرایش شد


    خدا بد نده :(

    سلام


    ضمن تبریک سال نو به دوستان،
    متشکر میشم برای بنده که در سرور اکانتی ندارم ، مختصات کتیبه رو در اینجا یا برای بنده به صورت پیام شخصی ارسال کنید.


    به صورت ستون x,y در اکسل
    یا
    به صورت اسکرین شات از پروفایل ناتار
    یا
    به صورت اسکرین شات از مختصات روی نقشه.
    مرسی

    اطلاعیه رسمی :


    اتحاد iran s و teamwork سابق تحت عنوان TEAM و به صورت یک اتحاد واحد با هم ادغام شده و به سرور ادامه میدهند...


    درود
    خب ما یه چند روز نبودیم، ببینیم چی شده...


    تا جایی که یادمه قبلا یه اتحاد بود به اسم TEAM و یه زیر شاخه به اسم TEAM tm یه اتحاد بود به اسم IRAN S . من منطقه بندی هاشون رو خیلی خاطرم نیست. ولی اونچیزی که من الان ملتفت شدم اینه که اتحاد IRAN S اسمش رو کرده TEAM!! .
    خب این که ادغام شدن معنی نمیده.
    متا و نپ هممعنی نمیده.
    بهش میگن زیرشاخه شدن. در بهترین حالت میشه گفت اتحاد IRAN S به مجموعه اتحاد TEAM ملحق شد.



    عزیزم کدوم دوتا دیگه اتحادی نمونده متحد شن
    علی داداش میخوای استارت مداکرات رو با ابراهیم بزنم همه با هم متحدشیم خاله بازی کنیم تعداد زیاد میشه خیلی حال میده میگی نه از بچه ها اسپید بپرس
    چهار منطقه اتحاد وینر گرفته


    من که از اول گفتم این ورژن سیاست دیپلماسی نداره. شما باور نکردید. هفته ی 2 سرور،کلا 4-5 تا منطقه تسخیر شده میان دو اتحادی میکنن سرور رو! سرورهای معمولی حداقل به واسطه ی مرزهای +- ، یه چهارتا ربع و چهارتا اتحاد تشکیل میشد. و تا میدگیم (کتیبه) از این خبرا نبود.. البته شاید مشکل از تعداد کم پلیر این سرور باشه.
    البته بازم بگم به شدت با قضیه ی اتحادهای یک ربعی و ربع های تک اتحادی مشکل دارم ولی وقتی مقایسه میکنم. 4 بهتراز 2 هست!

    سال نو مبارک!


    ایشالا سال خوبی داشته باشید همتون هرجایی که هستید.


    رسم و روسوم قدیما این بود که ادمین جان، روز آشتی برای حداقل 2 روز اول عید و روز 13 فروردین قرار میداد. در این روزها، سرور برقرار هست تنها زمانی که بازیکنان به هم حمله میکنند، به جای گزارش حمله، تنها یک گزارش تبریک به طرفین ارائه میشد. (فلانی به شما تبریک میگوید) نیروها هم از گشنگی نمیمیرن.


    همینطور عیدی هم مقداری گلد به همه ی بازیکنای همه ی داده میشد.


    خب ادمین جان، عیدی ما یادت نره!!!


    Sourena


    #happynewyear
    #letsmakepeacenotwar
    #whereismyEydi

    با دیدن این عکس ها از بازی کردن منصرف شدم.
    این سرور معلومه 200 تا پلیر واقعی داره بقیه اکانت ها الکی و بی صاحب هستن. از این 200 تا هم تا وسط سرور نصفش می افتن و بازی رو ول میکنن.


    من فکر کردم از همون اول کتیبه ها فعالن تو هر منطقه که باشی.
    اگه یه اکانتی تو یه منطقه باشه که اون منطقه کتیبه مرتاض داشته باشه بعد از آزاد سازی اگه بره کتیبه جنگ آموز رو بیاره کتیبه جنگ اموز براش فعال نمیشه؟ این نسخه پی دی اف آموزشی داره؟


    نه عزیزم. کتیبه ها منتقل نمیشن. باید در اتحادی عضو باشی که منطقه ی مربوط به کتیبه رو تسخیر کرده باشه. اونوقت چون اتحاد مالک منتطقه و کتیبه است، برای تو هم فعال میشه.


    تو این سرور یه مشکل بزرگی که وجود داره که تقریبا دارن پیلیر ها باهاش سرکله میزنن
    که اونم مولتی اکانت بودن و داشتن نیرو تقریبا تمام فارم ها
    بعد الان خیلی زوده که اتحادی برای منطقه ای بخواد تصمیم بگیره چرا که هنوز خیلی از مناطق نا امن و اکانت های بزرگی با نیرو قابل توجه ای درونش موجوده
    و این در طول زمان میتونه مشکل زا باشه
    و در اخر که دو اتحاد ایران و وینر وارد جنگ شدن اون هم در هفته های اول بازی میتونه کمک کنه به پیشی گرفتن اتحاد تیم ولی بچه های وینر از جهت پیشرفت و امن کردن منطقه خودش واقعا داره خوب عمل میکنه


    الان من منطق جنگ رو نمیفهمم. کاتا اومده بیرون که همدیگه رو کاتا کنن؟ با همدیگه دوست باشن ادغام بشن برن مناطق مختلف رو بگیرن. اصن جنگ منطق نداره مخصوصا الان. روز چندم سروره مگه؟
    نظر شخصی من اینه که این سرور چون اولین سرور هست همه با هم دوست باشن. هرکی هر کتیبه ای خواست بره تو اتحاد مدنظر. کلا بچینن اتحادها.

    سیاست کامل اتحاد رو نمیتونم اینجا باز کنم براتون توضیح بدیم
    هرجور که شما فکر میکنید درست حدس زدین بهش پایبند باشین
    شاید اینی که شماا میگید درست باشه وشایدم نباشه ! سیاست های اخذ شده بر پایه تجربه ای هست که چنند تن از دوستان توی سرور های rise of allience جهانی کسب کردن
    با آرزوی موفقیت برای تمامی اتحاد ها


    البته سوتفاهم نشه. من دارم سوال میپرسم چون جوابش رو بلد نیستم که حتی بگم درسته یا خیر. چون بلد نیستم گفتم ببینم قضیه چیه و از تجربیات استفاده کنیم. هرچند چون اولین سرور هست من این حق رو به شما میدم که تجربیات رو برای خودتون محفوظ نگه دارید تا از این برتری بتونید در بازی استفاده کنید.


    در عین حال من حدسم رو میزنم شاید یکی دیگه هم کمک کرد این پازل رو حل کردیم. حدس من اینه (اگه واقعا جذب پلیر براساس آگاهی و برنامه ریزی باشه) اتحاد TEAM داره یه کمان یا هلال تشکیل میده در سمت شرق از شمالشرق! این شکلی:





    این منطقه ها هم برتری داره ولی هنوز زوده این مناطق رو به حساب team بذاریم:




    که انگاری ادامه ی همون کمانه هست. با این حساب حدس من درست نباشه غلط هم نیست. حالا بیبینیم داستان چیه.



    بلاخره اولین ده 4 رو اکانت neo گرفت از اتحاد winner. اونم یه 15 کراپ 150% تو منطقه ی مرتاض کوچیک. چه شود!


    خوشبختانه اتحاد team work تونسته با برنامه ریزی توی عضو گیری و انجام مقدمات سه منطقه رو در اختیار بگیره و الان بیشترین تعداد منطقه رو داره


    جا داره یه تشکر از بچه های لیدری team work سامان I M P E R I A L و احسان shaniz هم بکنیم که به نظر با برنامه ریزی کامل و تجربه قبلی از سرور های roa به این سرور اومدن امیدوارم بتونن مارو هم هدایت کنن


    الان اتحاد TEAM سه منطقه رو گرفته (دوتا رو تسخیر کرده یکی رو امن کرده) که کتیبه ی یکی گیج کوچیک هست یکی راز کوچیک یکی جنگ آموز بزرگ. که فک کنم مث بقیه سرورها فقط اخری کتیبه ی دندون گیری باشه.
    این منطقه های گرفته شده هم، با جذب عضو بوده. یعنی کسی که 3 تا دهش تو منطقه ی X بوده + کسی که 3 تا دهش تو منطقه ی Y بوده + کسی که 3 تا دهش تومنطقه ی Z بوده جذب TEAM شدند. فقط 2 نفر هستن که 1 ده خارج منطقه ی استارتشون زدن که یکیش واسه 15 کراپی بوده. حالا منظور از برنامه ریزی، سیاست جذب پلیر براساس منطقه هست؟ یا ساماندهی قبلی برای تعیین زمان مناسب برای استارت بازی ؟


    پ.ن: داداج مترجم اون ارضی است. نه ارزی!



    راستش رو بگم از این جهت به قضیه نگاه نکرده بودم. یعنی عمده ی مشکل من این قضیه بوده (فک کنم) که ذهنم در قالب اتحادهای ربعی و ربع های تک اتحادی بود. به نظرم خیلی جالب گفتی. یعنی مثلا دیپلماسی دینامیک ؟! لول عجیبه. تا بحال تجربه اش نکردم.


    ببینیم چی میشه.



    سلام دوستان
    احیانا سرور برای شما هم ارور 502 میده؟ یا فقط برای دوستان ما اینجوری هستش؟


    خیلی اذیته.



    ای کاش یه نقشه ای چیزی از این منطقه ها و کتیبه های مرتبط وجود داشت. از نقشه کوچیک هم چیزی در نمیاد که واضح باشه. مثلا الان کسی میدونه جنگاموز منحصر کدوم منطقه است؟
    اسم ها هم اخه مزخرفن. همه یونی و پرمصوت. لطفا این اسم ها رو فارسی کنن حداقل بشه تو ذهن بمونه. مرسی اه



    اولین نپ ورژن جدید بین اتحاد های TEAM و Panzer بسته شد


    این اتحاد Panzer همون Panzer سرور 1 و 2 هستن از بچه های سامان بدبوی یا خیر؟ بعد یکم زود نیست؟ملت هنوز 15 کراپشون رو انتخاب نکردند.


    پ.ن: یه تانک سبک Panzer در ارتش آلمان در جتگ جهانی دوم




    راستی چرا کسی هنوز 15کراپ نگرفته؟




    درود محمد جان،
    واااالا من در حد یه هفته بازی کردم ببینم چیه. اون ورژن سالگرد تراوین بود و حراجی و قهرمان نداشت. از این جهت گفتم شاید از سوسول بازی های و4 توش کم شده باشه که باز یه عده ررفتن گفتن بیا اینا رو بذار توش باشه!


    من یه خلاصه کنم. مثلا اتحاد 60 نفره به اسم xxx توی مناطق 1و2و3 فرضی مالکیت داره. یه اتحاد 60 نفره هم هست به اسم yyy توی مناطق 4و5و6 فرضی مالکیت داره. یه اتحاد دیگه هم هست به اسم zzz توی مناطق 7و8و9 فرضی مالکیت داره.
    الان شما میگی مثلا ممکنه xxx و yyy باهم متحد شن برن zzz رو بزنن؟ خب که چه شود؟ مالکیت مثلا 7و8و9 بینشون تقسیم شه؟ خب بعد همین xxx و yyy دوباره باید باهم درگیر بشن تا بازی مساوی نشه یا سر غنائم بلاخره درگیری پیش میاد.
    میگم. مشکل اینه که فقط یه اتحاد 60 نفره میبره و متا معنی نداره. نه تنها متا معنی نداره، شاخه دف ساز و زیرشاخه و فیلان هم معنی نداره. چرا؟ چون کتیبه ی یه منطقه فقط برای اتحاد مالک اون منطقه فعال میشه . یعنی همون 60 نفر .
    از این هت مثلا من اگه تو شاخه ی xxx2 باشم کتیبه هم نگیرم، عمرا واسه پلیر xxx نمیجنگم. (البته شاید مشکل از من باشه ولی منظورم از من، من نوعی به عبارتی یک دسته از توده ی پلیرهای ایرانی هست)


    البته این شاخه اصلی و مستعمره رو میشه با جابجایی حل کرد ولی ممکنه تو بقیه مناطق مالکیت ها بهم بخوره.


    در عین حال ما تو کشوری تراوین بازی میکنیم که سطح بازی در عمده سرورها اینجوری هست که (باتوجه به 4موج شدن) صفر کردن کپ کمتر اتفاق میفته. فیدر هم که ارزش زدن نداره (فیدر تو منطقه ی بعدی برای تسخیر منطقه) حالا این تعارض چطور میخواد حل بشه؟


    من فقط به این جواب میرسم که دو دسته ممکنه سرور رو ببرن:


    1- اتحاد فوووول جنگی! همر برگشت دوباره لانچ بشه. با تعدد همر از چند دهکده
    2- اتحاد پاپ باز.


    یه سری کارای قرتی (قرطی ؟) بازی هم میشه کرد که خلاقیت ایجاد میکنه ولی از هیجان لحظه اخر بازی کم شده بدون واندر. هیچ وقت شب هایی که روی واندر اتک بود و من هولدر بودم فراموش نمیکنم. و از اون بدتر هیچ وقت اون روزی که واندر بلوبوی رو زدیم و ریدکال بچه ها نوحه میذاشتن که باختیم :))) تا اینکه جاسوسی 2 ساعت قبل لند نشست و دیدیم که همه جوره ردیم و جو گروه عوض شد و اهنگ ترکی و کردی :)


    متاسفانه چنین لذتی دریغ شده در یک کپی ناقص و چیپ از تراوینی که دوست داشتیم.